Cena po rabacie to najniższa cena z 30 dni przed obniżką
ANALIZA STRATEGICZNA W PRZEMYŚLE
ANDRZEJ KALETA
Wydawnictwo: AE WROCŁAW
Cena: 23.00 zł
20.70 zł brutto
- Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
- Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
- Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
- Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
- Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
- Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto
Opis
ISBN: 83-7011-295-1
238 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 1997
Praca ma charakter dydaktyczny. Adresowana jest głównie do studentów uczelni ekonomicznych - przyszłych analityków i twórców strategii rozwojowych w przemyśle. Jak się wydaje prezentowane materiały mogą być przydatne i praktykom gospodarczym, zwłaszcza menedżerom i strategom przemysłu.ze Wstępu
SPIS TREŚCI
Wstęp
Część I. Strategia we współczesnym przemyśleRozdział 1. Rola strategii w przemyśle1.1. Korzyści i szansę wynikające z posiadania strategii1.2. Współczesne wyzwania dla prac strategicznychPrzykład: Stocznia Szczecińska - Stocznia GdańskaPrzypadek 1. Nieuchronny (?) upadek polskiego producentapółprzewodnikówPrzypadek 2. Nieoczekiwane (?) odwołanie prezesa spółkigiełdowejRozdział 2. Cechy dobrej strategii2.1. Pożądane cechy strategii rozwojowych w przemyśle2.2. Niepożądane bądź niebezpieczne cechy strategii w przemyślePrzykład: Amerykańska strategia BMWPrzypadek 3. FSO w pułapce strategicznejRozdział 3. Ogólna procedura budowy strategii w przemyślePrzykład: Strategia kojarzenia szans z atutami RotschildówPrzykład: Analiza SWOT w VolkswageniePrzypadek 4. Kierunki rozwoju przedsiębiorstwa włókienniczego XCzęść II. Analiza strategicznaRozdział 1. Metoda analizy konkurencji1.1. Podmiotowy zakres analizy konkurencji w przemyślePrzykład: Kodak w złożonym otoczeniu konkurencyjnymPrzykład: Otoczenie konkurencyjne Sokołowskich ZakładówMięsnych SAPrzypadek 5. Warunki sprostania siłom konkurencji przezspółkę "Indykpol"1.2. Przedmiotowy zakres analizy konkurencjiPrzykład: Oriflame kontra Avon na polskim rynku kosmetycznymPrzypadek 6. Możliwości Fiata Auto Poland w konfrontacjiz FSO - nie wykorzystana szansa?Rozdział 2. Techniki analizy konkurencji2.1. Techniki gromadzenia informacji o konkurentachPrzypadek 7. Jak zorganizować wywiad gospodarczy w Polsce?2.2. Analiza sektorowa - sposób opracowywania informacjio konkurentachPrzykład: Schemat ideowy analizy sektorowej polskiegoprzemysłu piwowarskiego (1995-1996)Przypadek 8. Analiza konkurencji na polskim rynku czekoladyRozdział 3. Strategie konkurencji w przemyśle3.1. Istota strategii konkurencji3.2. Formy strategii konkurencji we współczesnym przemyślePrzykład: Strategia konkurencji CadburyPrzykład: Strategia konkurencji ZT "Kruszwica" SAPrzypadek 9. Współpracować czy walczyć?ZakończenieLiteratura
Kod wydawnictwa: 83-7011-295-1
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.