Dodano produkt do koszyka

Promocja

AKTYWNOŚĆ POZNAWCZA I DZIAŁANIOWA DZIECI W BADANIACH PEDAGOGICZNYCH

AKTYWNOŚĆ POZNAWCZA I DZIAŁANIOWA DZIECI W BADANIACH PEDAGOGICZNYCH

red.nauk.INGRID PAŚKO, red.nauk.KRZYSZTOF KRASZEWSKI

Wydawnictwo: UNIWERSYTET PEDAGOGICZNY W KRAKOWIE

Cena: 59.90 zł 53.91 brutto

Koszty dostawy:
  • Paczkomaty InPost 14.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9.99 zł brutto
  • Poczta Polska - przedpłata 15.99 zł brutto
  • Poczta Polska - pobranie 19.99 zł brutto
  • Kurier DHL - przedpłata 18.99 zł brutto
  • Kurier DHL - pobranie 21.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty - UWAGA - uprzejmie prosimy poczekać na informację z księgarni o możliwości odbioru zamówienia - 0.00 zł brutto

Opis

Opis produktu
ISBN: 978-83-7271-979-9
 
430 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016
 

Publikacja jest zbiorem artykułów o różnej tematyce, o charakterze teoretycznym i empirycznym, skoncentrowanych m.in. na problemach pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, poznaniu i działaniu dziecka na tym etapie życia, strategiach i metodach wspierających jego rozwój, a także na aspektach pracy nauczycieli tej grupy wiekowej.

SPIS TREŚCI

WSTĘP

I. WSPÓŁCZESNE PROBLEMY PEDAGOGIKI PRZEDSZKOLNEJ I SZKOLNEJANDRZEJ RYKFENOMENOLOGICZNE PODSTAWY W EDUKACJI DZIECKAKOSOVA BEATAAUTORITA UCITEL‘-A - PODMIENKA UCINNEJ EDUKACIEMICHAŁ GŁAŻEWSKIDYSPRAKSJA ROZWOJOWA JAKO SPECYFICZNE ZABURZENIAFUNKCJI MOTORYCZNYCH DZIECKABRONISLAVA KASACOVAUCITEE EXPERT VERZUS UCITEE DOBRY PRAKTIK. TEORIA O UCITELOCH VERZUSSKOLSKA REALITA PROFESIJNA REFLEXIA A AUTOEVALVACIA UCITEEAEUGENIA ROSTAŃSKAKOMUNIKACYJNE RELACJE MIĘDZY DZIECKIEM I NAUCZYCIELEMW EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJALENA DOUSKOVATRIEDNY MANAZMENT A KVALITA VYUCBY NA PRIMARNOM STUPNI SKOLYCELESTYNA GRZYWNIAKPROCES DIAGNOZOWANIA DOJRZAŁOŚCI NEUROPSYCHOLOGICZNEJDO SZKOLNEGO UCZENIA SIĘ U DZIECI 6- i 7-LETNICHSTEFAN PORUBSKYKURIKULARNE REFORMY A KVALITA EDUKACIE NA PRIMARNOM STUPNI SKOLYBARBARA BILEWICZ-KUŹNIAOBSERWACJA ROZWOJU DZIECKA ZORIENTOWANA NA ZMIANĘTAMARA PIROZHENKO, OŁENA CHARTMANPOZIOMY PRZEJAWIANIA RODZICIELSKIEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI W KONTEKŚCIEPSYCHOLOGICZNEGO ROZWOJU DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYMDUSAN KOSTRUB, MARTINA TOMANKOVAIDENTIFIKACIA RODICOVYCH VYCHOVNYCH STRATEGII UPLATNOVANYCHVO VYCHOVE SVOJHO DIETATADUSAN KOSTRUB, MARTINA TOMANKOVARODICOVSKE VYCHOVNE STRATEGIE V SUBJEKTIVNYCH INTERPRETACIACHJUSTYNA WOJNIAKTECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE W POLITYCE EDUKACYJNEJUNII EUROPEJSKIEJ A BEZPIECZEŃSTWO DZIECKA W SIECIII. POZNANIE I DZIAŁANIE DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYMNADA BABIĆLEARNING AND TEACHING AS DIALOGUE BETWEEN CHILDREN AND ADULTSMAGDALENA GROCHOWALSKAPOTENCJAŁ RÓŻNORODNOŚCI CZY POTRZEBA UNIWERSALNOŚCI:ZNACZENIA NADAWANE WSPARCIU W UCZENIU SIĘ PRZEZ NAUCZYCIELIPRZEDSZKOLAKATARINA RENGELWHAT IS PRESCHOOL FROM THE CHILDREN‘-S PERSPECIWE?BARBARA GÓRECKA-MOSTOWICZPOZNAWANIE PRZEŻYĆ WŁASNYCH I INNYCHJAKO CELW EDUKACJI DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYMLUCYNA SMÓŁKAGRZECZNOŚĆ - NAUKA ANI ŁATWA, ANI MAŁA,CZYLI O DOBRYCH MANIERACH U PRZEDSZKOLAKÓWNATALIA GAVRISH, OLGA SUSHCHENKOMODERN APPROACHES TO THE USE OF THE ARTISTIC EXPRESSIONIN THE EDUCATIONAL PROCESS IN PRESCHOOL ESTABLISHMENTSALINA BUDNIAKWIEDZA DZIECI MŁODSZYCH NA TEMAT FUNKCJONOWANIA LUDZKIEGO CIAŁAMARIAN TRNKAKONSTRUKTIVISTICKY MODEL ROZVOJA PRIRODOVEDNEHO POZNANIAV MATERSKEJ SKOLEJOLANTA CHOWANIAKKREACYJNA AKTYWNOŚĆ TEATRALNA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM -IMPLIKACJE PRAKTYCZNEKATARZYNA ROGOZIŃSKASPOTKANIE Z MUZYKĄ W ĆWICZENIACH EMISYJNYCH DZIECIW WIEKU PRZEDSZKOLNYMANDRZEJ ZIARKOTY TEŻ POTRAFISZ POMÓC - PRZEDSZKOLAK RATOWNIKIEM.EDUKACJA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W ZAKRESIE UDZIELANIAPIERWSZEJ POMOCY PRZEDMEDYCZNEJIII. POZNANIE I DZIAŁANIE DZIECKA W MŁODSZYM WIEKU SZKOLNYMIWONA CZAJA-CHUDYBA, ANDRZEJ CEBULAKOCENA EFEKTÓW PROGRAMU POZNANIA ORAZ WSPIERANIA ZDOLNOŚCI DZIECKAW EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ - RAPORT Z BADAŃIVETA SEBENOVAZADANIA ROZWIJAJĄCE MYŚLENIE ORAZ UMIEJĘTNOŚCI MANUALNE UCZNIÓWKLAS MŁODSZYCHTERESA PARCZEWSKAPOSZUKIWANIE MIEJSC UCZENIA SIĘ W NARRACJACH DZIECIW WIEKU WCZESNOSZKOLNYMINGRID PAŚKOPOZNAWANIE PRZYRODY PRZEZ DZIECI W MŁODSZYM WIEKU SZKOLNYMVLADIMIR SEBENKSZTAŁCENIE UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJW ZAKRESIE NAUK PRZYRODNICZYCH Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGIIINFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH (TIK)KRZYSZTOF KRASZEWSKITECHNIKA W REALIZACJI ZAŁOŻEŃ PRZEDMIOTU SZKOLNEGO"SACHUNTERRICHT"ZBIGNIEW NOWAKGŁĘBIE I MIELIZNY - O POŻYTKACH I SZKODACH AKTYWNOŚCI MANIPULACYJNEJW EDUKACJI MATEMATYCZNEJ DZIECIBARBARA NAWOLSKA, JOANNA ŻĄDŁODZIAŁA(NIE) A POZNA(NIE) W EDUKACJI MATEMATYCZNEJ DZIECKAAGATA JACEWICZBADANIA NAD ZASOBEM SŁOWNICTWA DZIECI DAWNIEJ I DZIŚBOŻENA PAWLAKPOMYŁKI, BŁĘDY I PORAŻKI - NIEWYKORZYSTANY POTENCJAŁ EDUKACJI,TAKŻE WCZESNOSZKOLNEJKATARZYNA MYŚLIWIECEDUKACJA WCZESNOSZKOLNA W DOBIE CYFRYZACJI - WARTOŚCI EDUKACYJNEWYBRANYCH PROGRAMÓW MULTIMEDIALNYCH DLA UCZNIÓW KLAS I-IIISZKOŁY PODSTAWOWEJANNA STAWECKADZIECIĘCA TWÓRCZOŚĆ PLASTYCZNAJAKO DROGA KSZTAŁTOWANIA POSTAWY TWÓRCZEJAGNIESZKA WEINERKOMPETENCJE W EDUKACJI MUZYCZNEJ ROZWAŻANIA WOKÓŁ PRAKSJALNEJFILOZOFII EDUKACJI MUZYCZNEJ DAVIDA J. ELLIOTTAROMUALDA ŁAWROWSKA"ODCZUWAM - DZIAŁAM - ROZUMIEM MUZYKĘ" W EDUKACJI DZIECKAIV. WYBRANE STRATEGIE I METODY W EDUKACJI DZIECKAAGNIESZKA KOSEK, IWONA CZAJA-CHUDYBANAUKA POPRZEZ PRAKTYCZNE DZIAŁANIE - O METODZIE STORYLINEDUSAN KOSTRUB, EVA SEVERINIASPEKTY SOCIALNEHO KONSTRUKTIVIZMU INTERAKCIA: DIETA/DETI A UCITELŁUCJA RECZEK-ZYMRÓZZNACZENIE METOD AKTYWIZUJĄCYCH W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJZUZANA MANOUROVAANALYTICKO-SYNTETICKA METODA V MODIFIKOVANEM POJETI JAKO JEDNAZ MOZNOSTI REALIZACE INOVATIVNIHO PRISTUPU V ANALYTICKO-SYNTETICKEMETODEJOVITA VASKEVIC-BUŚSTRATEGIE CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJVERA VYKOUKALOVAZMENY V POJETI PRACE S TEXTEM A ROZVOJ CTENARSKE GRAMOTNOSTI U ZAKUPRIMARNI SKOLY V CESKE REPUBLICEMIRIAM VALASKOVADYNAMICKE DIAGNOSTIKOVANIE PISANEJ RECI PRVAKOVMONIKA GLANOWSKA, IWONA CZAJA-CHUDYBACZYNNIKI WSPIERAJĄCE ROZWÓJ ZDOLNOŚCI UCZNIÓWKLAS I-III Z LEWORĘCZNOŚCIĄDUSAN KOSTRUB, EVA SEVERINIAKTIVNE UCENIE SA V PROCESE VYUCBYONDREJ SIMIKZADANIA UCZENIA SIĘ W CZESKICH PODRĘCZNIKACH PRZYRODNICZYCHJAKO ŚRODEK AKTYWACJI UCZNIAV. EDUKACYJNE ASPEKTY PRACY NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA I KLAS I-III SZKOŁY PODSTAWOWEJURSZULA SOLIŃSKAROLA NAUCZYCIELA W REALIZOWANIU ZAJĘĆ Z JĘZYKA OBCEGOW PRZEDSZKOLUTATIANA KONDERAKJAK ZWIĘKSZYĆ EFEKTYWNOŚĆ PROCESU POZNANIA I DZIAŁANIA DZIECKANA ZAJĘCIACH Z JĘZYKA OBCEGO W PRZEDSZKOLUMAGDALENA MALIKNAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA I JEGO ROLA W PROJEKCIE EDUKACYJNYM.KOMPLEKSOWE WSPOMAGANIE ROZWOJU SZKÓŁ W POWIECIE KŁODZKIMURSZULA DWORSKAROLA NAUCZYCIELA W REALIZACJI ZAŁOŻEŃ EDUKACJI REGIONALNEJ UCZNIÓWW MŁODSZYM WIEKU SZKOLNYMAGNIESZKA MIERNIKPODRÓŻ W GŁĄB SIEBIE DROGĄ POZNANIAANNA ZADĘCKA-CEKIERAHUMOR I ŚMIECH W EDUKACJIZOFIA REDLARSKA, EMILIA JAKUBOWSKAWYDAWNICTWA DLA DZIECI - CO WARTO CZYTAĆ NAJMŁODSZYM I DLACZEGO?CHARAKTERYSTYKA DZIAŁALNOŚCI WYDAWNICZEJ DLA DZIECIBARBARA BISKUPBŁĄDZENIE W LABIRYNCIE LUSTER. POZNANIE PŁCI W SZKOLE PODSTAWOWEJEDITA PARTOVADEFORMACIE MATEMATICKYCH POJMOV A ICH DOSLEDKYV UCITELSKOM STUDIUPATRYCJA KOZERA-MIKUŁATHE PROBLEM OF SCHOOL READINESS OF A CHILD - DIAGNOSIS AND METHODSOF PSYCHO-PEDAGOGICAL ASSISTANCE

Kod wydawnictwa: 978-83-7271-979-9

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty powiązane

Kontakt

Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki Sp. z o.o.

ul. Grójecka 67

02-094 Warszawa

NIP: 7010414095

Tel. 22 822 90 41

www.24naukowa.com.pl

naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl